لباس کار اداره برق

ویژگی های لباس کار اداره برق

لباس کار باید مناسب سایز فرد باشد و دقیقا اندازه ی اندام فرد باشد. لباس کار های تنگ امکان مانور های فیزیکی را کاهش میدهد و لباس کار گشاد نیز مانع انجام سریع و صحیح حرکات دست و پا میشود علاوه بر آن نیز میتواند خطرآفرین باشد خصوصا هنگامی که با تجهیزات دوار کار انجام میشود. تولیدی شمیم تولید حتی از شرکت های خارجی برای تولید مدل های خود الهام گرفته است و بهترین electrician working clothes را ایجاد کرده است.

لباس کار اداره برق
لباس کار اداره برق

یک لباس کار خوب باید مناسب با نوع کار و محل کار انتخاب و پوشیده شود. لباس کار اداره برق و افرادی که با برق کار میکنند مانند لباس کار اداره برق نباید شامل دکمه های فلزی باشد زیرا فلز رسانا میباشد و در صورت اتصالی دکمه با برق سلامت فرد به خطر می افتد.

لباس کار اداره برق
لباس کار اداره برق

یک نکته مهم برای لباس کار اداره برق نخی بودن آنها میباشد. افرادی که با برق در ارتباط هستند به دلیل قوس های الکتریکی ایجاد شده ممکن است در معرض آتش سوزی قرار بگیرند. هر چند با رعایت نکات ایمنی میتوان جلوی ایجاد حادثه را گرفت اما در هر صورت نیاز است تا لباس نیز از نوع نخی باشد تا در صورت ایجاد حادثه آسیب کمتری به فرد برسد زیرا پارچه های نخی برخلاف الیاف های مصنوعی در هنگام سوختن به بدن نمیچسبند.

لباس کار اداره برق
لباس کار اداره برق
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا