انواع لباس کار

انواع مختلف لباس کار چیست؟

لباس و پوشاکاگر کسب و کار شما تصمیم به شروع به سفارش لباس برای کارکنان خود دارد،ممکن است از انواع زیادی که لباس کار برای خرید دارد تعجب کنید. گزینه های بسیاری وجود دارد از جمله صنعتی، حرفه ای، رستوران، پردازش غذا و پزشکی. هنگام انتخاب، باید صنایع و مشخصات لباس را در نظر بگیرید.

لباس کار صنعتی

لباس های صنعتی معمولا شامل پیراهن های کوتاه و بلند آستین و شلوار بلند است. پیراهن ساخته شده از مواد محکم بافته شده است که با دوام، بلکه راحت است. نوع صنایع ایده آل برای این لباس ها عبارتند از: سایت های ساخت و ساز و کارخانه ها. برخی از لباس های صنعتی شامل تکنولوژی Touchflex می باشد. این یک پارچه است که در طی مدت زمان طولانی و بسیاری از شستشوها، راحتی و دوام را ارائه می دهد.

لباس کار مکانیک خودرو

تکنسین های خودرو نیاز به پیراهن های با دوام دارند که تا موقعیت های مورد نیاز دوام را حفظ کنند. اکثر سبک ها عبارتند از دکمه یا پولو سبک و شامل هر دو آستین کوتاه و بلند است. سبک های دیگر نیز شامل کت و لباس می باشد. همه سبک ها به اندازه کافی با دوام هستند تا لکه های مایعات نفت و سوزان را اداره کنند. علاوه بر تحویل پیراهن تکنسین سفارشی و عمومی، شما می توانید پیراهن برای کارکنان تمام تولید کنندگان عمده خودرو پیدا کنید.

لباس کار وابسته به حرفه

گزینه های شغلی عبارتند از لباس های ایده آل برای دفاتر. این پیراهن های گاه به گاه، اما هنوز حرفه ای و حرفه ای هستند. سبک ها شامل پیراهن دکمه پایین آکسفورد در آستین کوتاه و بلند، پیراهن جین، و پیراهن های پولو می باشد. هر کدام از این سبک ها می توانند برچسب های سفارشی به پیراهن اضافه کنند. این نوع لباس یکنواخت راحت و حرفه ای است تا از جلسات دفتر خارج شود.

لباس رستوران ها و پیش خدمت ها

لباس های رستوران ها و محل سرو غذا منحصر به فرد هستند، زیرا گزینه های بسیاری وجود دارد که شرکت می تواند از آن انتخاب کند. سرآشپزها می توانند لباس های آشپز رسمی را پوشانند، یا شرکت شما می تواند یک بسته بندی قصابی یا دکمه ساده را انتخاب کند. سرورها دارای گزینه های ساده پیراهن دکمه و پیراهن بسته بندی شده هستند. دو سبک شلوار معمول است، از جمله کت و شلوار سیاه و سفید و یا شلوار آشپز چک شده. علاوه بر این، شما می توانید لوازم جانبی مانند پیش بند و کت کولر سفارش دهید. تمام پارچه ها معمولا مقاوم و مقاوم در برابر لکه ها هستند.

لباس مخصوص برای فرآوری مواد غذایی

لباس های پردازش غذایی نیاز به یک فرایند تمیز کردن خاصی دارند. به همین دلیل، این لباس بسیار با دوام است، تا بتواند به یک روند تمیزکاری دقیق برسد. لباس های گنجانده شده شامل لباس های کت، لباس زیر زنانه، شلوار، و پیراهن دکمه ای آستین بلند و کوتاه است. یکی دیگر از گزینه های یک کت چرمی است که می تواند سفارشی شود.

لباس مخصوص برای پزشکی

لباس های پزشکی ارائه شده گزینه های گسترده ای دارند. شایع ترین لباس های پزشکی، اسکراب است. اسکراب ها به صورت یکپارچه، مردان و سبک های زنانه می آیند. به غیر از اسکراب های ساده، بسیاری از شرکت ها، چاپ های مختلف یا سفارشی سازی را ارائه می دهند. اسکراب تنها لباس پزشکی موجود نیستند. دیگر گزینه های محبوب عبارتند از کت گرم، کت های کوتاه، کت آزمایشگاهی و لباس های مانع جراحی. لباس پزشکی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که می تواند تا لکه ها و بسیاری از شستشو ها، به ویژه از ماشین لباسشویی های صنعتی نگه داشته شود.

پیدا کردن یک شرکت که طیف وسیعی از لباس را ارائه می دهد بسیار مهم است، به ویژه هنگامی که یک کسب و کار طیف وسیعی از زمینه های کاری ارائه می دهد. هنگام خرید از خدمات یکنواخت، شرکت ها برای کارگران خود که به خرید خود نیاز ندارند، سود می برند. بعضی از شرکت ها حتی برای خیاطی لباس ها از خدماتی استفاده می کنند که گزینه ای برای بسیاری از شرکت هایی است که دارای اتاق های تمیز و سایر خدمات صنعتی هستند.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا