ویژگی های لباس کار دوبنده

می توان گفت لباس کار دوبنده به این صورت است که پارچه قسمت هایی از بالاتنه فرد و قسمت هایی از پایین تنه را مورد پوشش قرار می دهد و بیشتر برای کارخانه ها، کارگاه های ساختمان سازی، عمران و مزارع کشاورزی کاربرد دارد. لباس کار دوبنده نه تنها برای مردان که برای خانم ها هم قابل استفاده می باشد. البته در قرن 21 مدل لباس دوبنده را به عنوان یک مد می شناسند.

لباس کاردوبنده به چه صورت است؟

لباس کار دوبنده فاقد سرشانه و آستین می باشد، به همین دلیل پوشیدن و از تن خارج کردن آن بسیار راحت می باشد. دوبند نگهدارنده برای لباس دارد که از پارچه فلامنت آبی رنگ و پارچه کشی و قابل انعطاف تشکیل شده است و آزادی عمل را بیشتر می کند.

همچنین به وسیله دو گیره پلاستیکی که در وسط بندها قرار دارد، می توان لباس را به آسانی از تن جدا کرد.

البته لباس کاردوبنده در دو طرف قسمت پاها دو جیب دارد و یک جیب بزرگ هم در در قسمت سینه قرار گرفته است. بعضی از لباسهای دوبنده یک جیب در پشت پای راست هم دارند. معمولا کمر این گونه لباس ها را کشی طراحی می کنند تا همه افراد اعم از چاق و لاغر امکان استفاده از این لباس را داشته باشند و در رنگ بندی های مختلف تولید و عرضه می شود.

لباس کار دوبنده برای انجام کار چه اهمیتی دارد؟

استفاده از لباس کار باعث میشود که کارکنان یک محیط کاری حرفه ای تر به نظر آیند و در زمان روبه رو شدن با مشتریان آن ها به شما کار کردن در یک محیط حرفه ای را یادآوری می کنند.

لباس کار بیلرسوت
لباس کار بیلرسوت

پوشیدن لباس کار نه تنها کارکنان را به سمت حرفه ای تر شدن سوق می دهد بلکه با پوشش هوشمندانه کار بیشتری هم انجام می دهند.

استفاده از لباس کار باعث گرم نگهداشتن کارکنان می شود و این امر به آن ها احساس خوبی منتقل می کند.

افرادی که بیشتر به کار دستی مشغول هستند، امکان پاره شدن لباس کارشان بیشتر است. بدین منظور بهتر است که لباس کار با کیفیت بالاتری تولید شود تا دوام بیشتری برای استفاده داشته باشد.

اگر افراد در یک فضای عمومی با لباس کار مشغول فعالیت هستند، برای ترویج کار خود می توانند اطلاعات محیط کاری و شماره تماس آن را برای تبلیغ بر روی لباس خود چاپ کنند. اگر قبل از سفارش و دوخت لباس پیشنهاد کارکنان را هم در نظر بگیرید بهتر است.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا